Практичний курс-посібник просування товарів

Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

💡Просування товарів в каталозі пром юа

Sekreti_prodazhiv_na_marketpleysi_rom_yua_Konchakivska.jpg

Практичний курс-посібник

 

Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

 

💡Просування товарів в каталозі пром юа

Діють акційні ціни!

 

Sekreti_prodazhiv_na_marketpleysi_rom_yua_Konchakivska.jpg

 

Хочете зробити ваші товари більш видимими в каталозі та залучити якісних клієнтів? 

Отримайте доступ до мого практичного посібника, який спеціально розроблений для власників та менеджерів інтернет-магазинів, які хочуть збільшити свій обсяг продажів в каталозі маркетплейсу. Дізнаєтесь, як правильно скласти стратегію маркетингу, яка приверне увагу вашої цільової аудиторії та зробить ваш магазин конкурентоспроможним. 

Пояснюю таємниці і секрети конкретні дії та алгоритми ефективного SEO-маркетингу заповнення карточок товару для магазинів на маркетплейсах, щоб ваші товари завжди були на гарних позиціях у пошукових результатах як каталогу, так й в органічній видачі Google. Даю поради по особливостям запуску внутрішніх рекламних кампаній маркетплейсу ProSale і варіанти керування ними. Чіткі конкретні методи, які не порушують правила маркетплейсу і дають результат. Без різних чорних маніпуляцій - я за порядність в бізнесі і партнерстві.

Посібник підприємця Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

про ефективні стратегії оптимізації магазину 

Створений для розв'язання наступних задач:

YAk_zbilshiti_prodazhi_na_Prom_yak_pidnyati_reyting_magazinu_na_prom.ua.jpg

Збільшити продажі для досвічених магазинів

  • Як збільшити перегляди на пром?
  • Які ключові сліва слід писати для каталогу?
  • Як збільшити рейтинг магазину на пром юа? 
  • Як збільшити конверсію інтернет-магазину ?

 

Навіть якщо у вас вже є досвід роботи на маркетплейсі, цей посібник допоможе вам виявити та усунути базові помилки, які  стримують ваш успіх. Багато досвідчених магазинів роблять найпоширеніші помилки, що перешкоджають їм досягати повного потенціалу.

 

Ви швидко усунете проблеми у своєму магазині, які заважали потрапляти в конверсійну видачу щоб збільшити продажі

yak_stvoriti_magazin_na_prom_yua_nalashtuvannya_magazinu.jpg

          Вдалий старт для початківців             в онлайн торгівлі

  • Як створити й налаштувати сайт на пром юа?
  • Як додати товар до каталогу ProSale?
  • Як правильно торгувати на пром юа?
  • Як заповнювати картки товару на Маркетплейсі?

 

Якщо ви тільки починаєте свій шлях у світі електронної комерції, наш посібник допоможе вам крок за кроком опанувати основи роботи на маркетплейсі. Ви дізнаєтеся, як правильно створити свій магазин, налаштувати продукти та привабити перших клієнтів. 

 

Ви покроково  успішно наповните свій магазин з нуля  й почнете продавати товари, уникаючи розповсюджених помилок 


Відгуки

sp-template-quote-icon.png

«Взяв пакет з менторським супроводом. Задоволений. Дуже допомагають у роботі ваші додаткові відео з нашими проблемними товарами, з поясненням недоліків заповнення карток!"

" Я в захваті від подачі інформації і того, як ви постаралися з цим курсом. На разі, потихеньку проходжу, нотую, записую, вирішив неспішити, головне якість і розуміння думаю це правильний підхід."

sp-template-quote-icon.png

"..Ми за рахунок Ваших порад піднялись дуже добре: за грудень в нас став хороший рейтинг - догнали середній рейтинг по ніші..."

sp-template-quote-icon.png

Наш магазин на промі працює вже більше 5 років. Корпоративний курс від Юлії допоміг нам покращити продажі, підвищити рівень обслуговування та залучити нових клієнтів. Також ми здобули на цьому курсі знання з правильного оформлення карток товару. Тепер ми точно знаємо, як привернути увагу покупців до товару, зробити його привабливим і підвищити ймовірність покупки. Ми вдячні за цей цінний досвід та професіоналізм у своїй справі цій чудовій людині. Рекомендуємо Юлію, як гарного фахівця усім компаніям, які прагнуть підвищити ефективність продажів та досягнути нових висот у своїй діяльності.

sp-template-quote-icon.png

Рекомендую! Інформація з курсу корисна, особливо для новачків. Загалом він побудований на «довідці прому». Але  структурований у зрозумілу форму : від загальних понять до більш конкретного. Плюс надається аналіз цієї довідки з досвіду пані Юлії.

Багато речей (як для мене) було досить очевидних і зрозумілих (я працюю з SEO і маркетингом більше 10 років), але і для себе виніс деякі важливі аспекти саме по роботі прому.  А якщо ж ви взагалі далеко від інтернет-маркетингу, то це добрий старт для освоєння цієї професії.

Головне розуміти: курс - це знання, а не панацея. Прослухавши його, не варто розраховувати на моментальний приріст продажів. Потрібно буде дуже багато роботи проводити над товарами. А якщо асортимент великий (у нас 7000 товарів), то ця робота нескінченна кількість.

Чарівної палиці Юлія на цьому курсі не надає, тому не малюйте собі ілюзій. Але  для розуміння того, як працює видача прому сьогодні - цей курс дуже корисний, і мабуть єдиний у своєму роді.

sp-template-quote-icon.png

Завдяки навчанню у Юлії я з нуля освоїла роботу на Промі.  В уроках на курсі, Юлія дуже доступно все пояснює, все показує на прикладах.    Курс дуже зручний для навчання. Всi теми розбитi по модулям, є дуже зручний пошук. Я і зараз користуюсь ним в роботі, як підказкою. 

Цей курс просто необхідно пройти тим, хто має магазини на Пром.юа. Бачу із свого досвіду - дуже часто продавці не розуміють основних принципів роботи своїх інтернет-магазинів, припускаючись помилок, які просто “вбивають” продажі.

Ще хочу зазначити про особисті якості Юлі - це людина, завжди готова допомогти порадою і вона точно дає набагато більше того, за що їй платять. Бачу, що вона особисто зацікавлена, щоб ті, кого вона навчає, досягали успіху.


"Купувала курс на початку роботи на промі, мені було корисно. Інформація подана доступно і головне для мене, по пунктам було пояснено, робимо це і це для того щоб..." 

 

Відкрийте для себе ключі до успішної торгівлі на маркетплейсі!

 

Посібник має 7 розділів + бонус (корисні ресурси і контакти)

Сумарно це більше 12 годин мого відео-контенту і ще є додатково відео від маркетплейсу. Розбір ситуацій знімався на діючому магазині з низьким рейтингом, тому в відео ви побачите "живі" практичні принципи виправлення ситуації. В ньому розглянуті найпоширеніші помилки, які роблять магазини в різних товарних нішах. Багато саме практичної корисної інформаціі з маркетингу як для нових магазинів, так і тим, хто на промі вже давно. 

Все розділено по коротким темам, щоб можна було швидко знайти необхідну інформацію - з моїми практичними відео і текстовими поясненнями, довідковими матеріалами prom і конкретними вказівками що і де перевірити, як покращити і на що це вплине в каталозі. 

Я ділюся з вами ключовими практичними знаннями з інтернет-маркетингу та актуальними стратегіями, які дозволять максимально використовувати можливості маркетплейсу для вашого інтернет-магазину та вирізнятися серед конкурентів і розвивати свій бізнес в динамічній онлайн-торгівлі. Ви дізнаєтеся, як ефективно заповнювати і просувати свої товари, залучати нових клієнтів і збільшувати обсяги продажів на платформі Prom.ua.

Ви зрозумієте, як успішно продавати на маркетплейсі пром юа, підбирати правильні пошукові запити для товару і робити відповідне позиціонування товару через його назву, щоб ваші товари потрапляли в максимально цільову видачу і продавалися на маркетплейсі, в гугл шоппінгу і органічній видачі google. 

 

Доступ до матеріалів - 1 рік

 

 

Самі важливі теми, які розглядаються й найбільше впливають на продажі

YAk_zbilshiti_prodazhi_na_promi_Prosuvannya_saytu_na_Prom_ua.jpg

01

Пошукові запити для каталогу, інтент покупців

Найцінніше для торгівлі - це розуміння потреб людей, тому що товар продається тоді, коли він закриває потребу покупця. Чим більшій кількості людей потрібен ваш товар, тим більше ви заробляєте. Цінні пошукові запити.

02

Цільова аудиторія вашого бізнесу 

Як потрапити саме в ту видачу маркетплейсу, де ваші товари будуть активно купуватися? Розглянемо правильне позиціонування товару для цільової видачі під гарячі ліди для кращих продаж вашого товару. 

03

Структура маркетплейсу

Джерела успіху та можливості зростання - це розуміння внутрішніх процесів та алгоритмів маркетплейсу по ранжуванню і видачі товарів, додаткових бонусів і переваг для магазинів, в залежності від показників магазину.

04

Якість обслуговування клієнтів

Будемо говорити про стандарти роботи з покупцями на маркетплейсі, якість заповнення магазину і організацію внутрішніх бізнес процесів магазину - щоб стати ТОП продавцем.

05

Картка товару - фундамент успіху

Саме картка товару потрапляє в видачу і на маркетплейсах і в гугл шопінгу. Саме вона приводить відвідувачів на сайт і в ній вони стають покупцями. 

06

Планування і аналіз реклами

Аналіз рекламних кампаній дає розуміння правильності товарного асортименту. Бо саме від асортименту залежить довгострокова стабільність продаж і успішність магазину. 

Зміст посібника

РОЗДІЛ 1

Основні алгоритми видачі і ранжування маркетплейсу prom.ua

  1. Особливості продажу на маркеплейсі Prom.ua
  2. Види трафіку на маркетплейсі Prom.ua
  3. Ключовий трафік з високою конверсією
  4. Перевірка категорій і пошук відповідної категорії товару
  5. Згортка однакових товарів в одну картку
  6. Алгоритм пошуку товарів у каталозі
  7. Ранжування товарів при формуванні видачі
  8. Що входить у формулу ранжування товару
  9. «Топ на prom». Як стати ТОП продавцем і отримати переваги

РОЗДІЛ 2

Налаштування магазину на маркетплейсі prom.ua і сайту

 1. Правила розміщення інформації на маркетплейсі, заборонені товари та довідка по роботі маркетплейсу Prom.ua

2. Налаштування кабінету компанії, довідка по особливостям маркетплейсу

3. Сторінка продавця в каталозі маркеплейсу

4. Корисні додатки для просування товарів у каталозі та зручності роботи сайту

5. Структура папок груп товарів і управління ними

6. Як обрати дизайн сайту для кращих продажів


РОЗДІЛ 3

Як підібрати ключові слова? Економічна ефективність ключових слів 

  1. Пошукові запити в контексті потреб користувача, продажів і SEO-оптимізації
  2. Типи пошукових запитів для інтернет-магазину
  3. Інтент, Особливості пошукової поведінки покупців
  4. Пошукові запити для підвищення конверсії та оптимізації витрат на рекламу
  5. Огляд програми по збору пошукових запитів
  6. Пошукові запити для каталогу прому. Як товарам потрапити в кращу видачу?
  7. Складання назви товару для кращого розміщення і видачі в каталозі
  8. Правило 4 перестановок для пошукових запитів у каталозі

РОЗДІЛ 4

Заповнення карток товару інтернет-магазину на prom 

  1. Наповнення товарних позицій
  2. Маркетингові функції карточки товару
  3.  Правила формування назви товару для покращеної видачі ( не тільки для прому)
  4. Розділові знаки в назві товару - вплив на результати видачі для прому і гугла
  5. Заповнення розділів карточки товару
  6. Правила формування назви товару для покращеної видачі 
  7. Розділові знаки в назві товару - вплив на результати видачі для прому і гугла
  8. Продаючий опис товару, SEO-копірайтинг для інтернет-магазину
  9. Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT для створення опису товару
  10. Поради по написанню текстів та описів від професійного копірайтера ( запрошений спікер )
  11. Створення різновидів товару. Плюси і мінуси товару з різновидами
  12. Збільшення продаів і середнього чеку через супутні товари
  13. Заповлення характеристик товару
  14. Налаштування фільтрів на сайті та видача товарів по фільтрм в каталозі прому

РОЗДІЛ 5

Налаштування реклами ProSale в каталозі маркетплейсу. Як запустити рекламу на промі?

  1. Просування товарів в каталозі за допомогою реклами ProSale
  2. Стандартні рекламні кампанії просейл
  3. Створення власних рекламних кампаній СРС і СРА, ставки і видача в режимах просування
  4. Вітрина з товарами, копіювання рекламних кампаній
  5. Додаткове просування товарів – лендінги прому на свято
  6. Оплата просування товарів в каталозі, бюджет Просейл
  7. Особливості просування гуртових товарів, оновлення 
  8. Створення окремої добірки товарів для сайту
  9. Акції і промокоди для збільшення продажів

РОЗДІЛ 6

Аналіз ефективності і оптимізація реклами ProSale

  1. Варіанти аналітики в кабінеті компанії
  2. Показники роботи компанії на Prom
  3. Основна інформація стану магазину  - панель управління
  4. Аналітика в Каталозі ProSale 
  5. Розділ аналітики Категорії та товари
  6. Розділ аналітики Джерела трафіку
  7. Конкурентна аналітика в каталозі
  8. Як підняти рейтинг CPA та CPC магазину

РОЗДІЛ 7

Основа стабільної прибутковості магазину - постійні клієнти 

  1. Як запам'ятатись покупцеві й мати постійних лояльних клієнтів
  2. Як працювати з відгуками покупців на сайті та в каталозі прому
  3. Інструменти прому для взаємодії з клієнтами

В результаті застосування порад посібника у вас будуть:

1289082.png

Замовлення

8188067.png

Ефективна  реклама

8188104.png

Розвиток бізнесу

Як зареєструватися ?

Зважаючи на ваші потреби та обставини, ви можете вибрати  один із двох варіантів доступу:

Розібратись самостійно:

Ви отримаєте доступ до всього  матеріалу одночасно, який ви зможете вивчати в будь-який зручний для вас час. Це дозволяє вам на власний розсуд пристосувати його до вашого графіку та ритму життя і швидко поетапно втілювати необхідні правки в своєму магазині.

Розібратись з супроводом ментора:

Якщо ви шукаєте індивідуальний підхід та бажаєте отримати персоналізовану підтримку та поради- я готова допомогти вам у вирішенні питань, виникаючих під час аналізу вашого магазину, надати додаткові пояснення та поради. Це дозволить вам отримати максимальну користь від посібника та швидше досягти своїх бізнес цілей.

Спрощена реєстрація - ваш кабінет створюється в момент оплати

Отже, 3 простих кроки:

Оберіть формат доступу

Вибір між самостійним навчанням та навчанням з супроводом ментора залежить від ваших індивідуальних уподобань, стилю навчання та потреб. Обидва варіанти навчання пропонують велику користь та можливість зростання в особистому та професійному плані.

Заповніть форму і оплатіть

Вкажіть ваш актуальний номер телефону  й пошту. Проведіть оплату. Є розтермінування платежів -  у формі оплати Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.

 

Перевірте пошту

Вам прийде лист з підтвердженням реєстрації, а також логіном і паролем до вашого кабінету.  На всяк випадок - перевірте папку спам. Також протягом 10 хвилин, на пошту прийде фіскальний чек вашої оплати. Заходьте в кабінет, там зможете встановити додаток.

 Посібник підприємця 

Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

Діють знижки і подовжений термін доступу - 465 днів( замість 365)  на час доповнення матеріалів.

Наразі вся інформація актуальна, нововведення прому 2024 враховані, додано багато користної інформації  -  йдуть доповнення розділів.

Пошукові запити і ключові слова для prom

Poshukovi_zapiti_i_klyuchovi_slova_dlya_katalogu_marketpleysu_prom.jpg

Для досвічених продавців

Доступ тільки до 3 і 4 модулю про ключові слова для каталогу і створення опису товару

До кожної теми ви можете задати мені питання в чаті кабінету

 

1750 грн

 

990 грн

* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу

Повний доступ, самостійний пакет

YUliya_Konchakivska_sekreti_prodazh_na_prom_yak_zbilshiti_prodazhi_na_prom_3.jpg

Ви працюєте в зручний для вас час - з комп'ютера чи телефону, самостійно адаптуєте поради до свого магазину і товарів.

До кожної теми ви можете задати мені питання в чаті кабінету курсу - відповіді вам надходять теж до вашого кабінету і зберігаються.

 

 3500 грн

 

2290 грн

* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу

Доступ з менторським супроводом

spetsialist_po_prom_yua_YUliya_Konchakivska_sekreti_prodazh_na_prom_yak_zbilshiti_prodazhi_na_prom_5.jpg

Повний доступ до матеріалів

Консультації в онлайн і телефонному режимі до 10 годин, Сесії питання-відповіді в месенджерах

Аудит і робота з аналітикою вашого магазину, допомога в реалізації порад

 

 

6900 грн

 

 5700 грн

* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу

payments_set-footer_copy.webp

Діють розстрочки та оплати частинами

Доступні варіанти з'являються в момент оплати після вибору платіжної системи

Доступ до матеріалів і оновлень посібника - 1 рік

Поширені питання (FAQ)

  • Чи корисна ця інформація магазинам, які на промі давно?

    Так, інфо ідеально підходить як давно діючим, так і новим інтернет-магазинам. Навіть якщо ваш магазин вже працює протягом певного часу, завдяки нашим порадам ви зможете виявити та виправити ті помилки, які можуть стримувати його розвиток.

  • Коли відкривається доступ?

    Відразу після реєстрації та оплати. Посібник складається  з записаних відеопояснень, текстової інформації й довідок. Тому можете складати власний зручних графік проходження.

  • Що робити, якщо у мене виникнуть питання по якійсь темі?

    В кожній темі є форма для запитання. На всі такі звернення я відповідаю особисто. Відповіді зберігаються в вашому кабінеті курсу.

  • Як мені зареєструватись чи отримати доступ?

    Діє спрощена система реєстрації -  при заповненні полів у формі оплати, вам відразу при оплаті створюється особистий кабінет з доступом, а на пошту приходить підтвердження реєстрації з логіном і паролем.

  • Чи можна оплатити доступ частинами, чи на виплату (в розстрочку)?

    Так, можна. У формі оплати оберіть платіжний сервіс Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.

     

     

  • Чи можливо дивитись посібник з мобільного телефону?

    Так. Вам в кабінеті  буде доступне посилання на завантаження мобільного додатку.

  • Як я дізнаюсь, де відбулись оновлення в темі?

    В меню тем у вас буде відображатися значок замочку навпроти оновлюваної теми. Коли всі матеріали будуть додані - вам на пошту прийде лист з запрошенням переглянути нову тему. 

    Основа переконливого тексту — стислість, ємкість та чіткість. Керуйтеся цими принципами, щоб написати свій текст. Приверніть увагу відвідувача лендінгу, підігрійте їх інтерес та переконайте виконати цільову дію. Перетягуйте потрібну кількість текстових блоків в будь-яку частину свого макета.

Відгуки

vidguki_Kokchakivska_YUliya_3.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_17.png
Screenshot_5.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_10.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_15.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_16.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_14.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_12.png
Konchakivska.jpg

Отримала нагороду "Провідник спільноти” у номінації “Експертний вибір” під час урочистого нагородження Премії Ecommerce.Кращі 2021. Експертами були учасники спільноти “Prom.ua для підприємців”, обирали людину, яка робить корисні пости, допомагає підприємцям в коментарях, ділиться досвідом в інтернет-продажах, побудові бізнес-процесів. 

Для мене це найкращий колективний відгук за мою роботу. Дякую! 

Всі мої дописи, коментарі, поради підприємцям  і ці відгуки зі скрінів можна почитати "вживу" на фейсбуці в офіційній спільноті Prom.ua для підприємців. 

Трохи нижче на сторінці,  можна переглянути відеовідгуки магазинів по результатам індивідуальних консультацій.

Screenshot_3.png
Konchakivska_YUliya_ekspert_po_prodazham_na_prom_yua.jpg

Юлія Кончаківська

Маркетолог, консультант з продажів товарів в інтернет магазинах та на Prom.ua


© 2024 Юлія Кончаківська - персональний консультант з продажів товарів в інтернет
Договір оферти

payments_set-footer_copy.webp