Практичний курс-посібник
Отримайте доступ до мого практичного посібника, який спеціально розроблений для власників та менеджерів інтернет-магазинів, які хочуть збільшити свій обсяг продажів в каталозі маркетплейсу. Дізнаєтесь, як правильно скласти стратегію маркетингу, яка приверне увагу вашої цільової аудиторії та зробить ваш магазин конкурентоспроможним.
Дізнаєтесь конкретні дії та алгоритми ефективного SEO-маркетингу заповнення карточок товару для магазинів на маркетплейсах, щоб ваші товари завжди були на гарних позиціях у пошукових результатах як каталогу, так й в органічній видачі Google. Отримаєте поради по особливостям запуску внутрішніх рекламних кампаній маркетплейсу ProSale і варіанти керування ними. Чіткі конкретні методи, які не порушують правила маркетплейсу і дають результат. Без різних чорних маніпуляцій - я за порядність в бізнесі і партнерстві.
Створений для розв'язання наступних задач:
Навіть якщо у вас вже є досвід роботи на маркетплейсі, цей посібник допоможе вам виявити та усунути базові помилки, які стримують ваш успіх. Багато досвідчених магазинів роблять найпоширеніші помилки, що перешкоджають їм досягати повного потенціалу.
Ви швидко усунете проблеми у своєму магазині, які заважали потрапляти в конверсійну видачу щоб збільшити продажі
Якщо ви тільки починаєте свій шлях у світі електронної комерції, наш посібник допоможе вам крок за кроком опанувати основи роботи на маркетплейсі. Ви дізнаєтеся, як правильно створити свій магазин, налаштувати продукти та привабити перших клієнтів.
Ви покроково успішно наповните свій магазин з нуля й почнете продавати товари, уникаючи розповсюджених помилок
Відкрийте для себе ключі до успішної торгівлі на маркетплейсі!
Сумарно це більше 12 годин мого відео-контенту і ще є додатково відео від маркетплейсу. Розбір ситуацій знімався на діючому магазині з низьким рейтингом, тому в відео ви побачите "живі" практичні принципи виправлення ситуації. В ньому розглянуті найпоширеніші помилки, які роблять магазини в різних товарних нішах. Багато саме практичної корисної інформаціі з маркетингу як для нових магазинів, так і тим, хто на промі вже давно.
Все розділено по коротким темам, щоб можна було швидко знайти необхідну інформацію - з моїми практичними відео і текстовими поясненнями, довідковими матеріалами prom і конкретними вказівками що і де перевірити, як покращити і на що це вплине в каталозі.
Я ділюся з вами ключовими практичними знаннями з інтернет-маркетингу та актуальними стратегіями, які дозволять максимально використовувати можливості маркетплейсу для вашого інтернет-магазину та вирізнятися серед конкурентів і розвивати свій бізнес в динамічній онлайн-торгівлі. Ви дізнаєтеся, як ефективно заповнювати і просувати свої товари, залучати нових клієнтів і збільшувати обсяги продажів на платформі Prom.ua.
Ви зрозумієте, як успішно продавати на маркетплейсі пром юа, підбирати правильні пошукові запити для товару і робити відповідне позиціонування товару через його назву, щоб ваші товари потрапляли в максимально цільову видачу і продавалися на маркетплейсі, в гугл шоппінгу і органічній видачі google.
Доступ до матеріалів - 1 рік
01
Найцінніше для торгівлі - це розуміння потреб людей, тому що товар продається тоді, коли він закриває потребу покупця. Чим більшій кількості людей потрібен ваш товар, тим більше ви заробляєте. Цінні пошукові запити.
02
Як потрапити саме в ту видачу маркетплейсу, де ваші товари будуть активно купуватися? Розглянемо правильне позиціонування товару для цільової видачі під гарячі ліди для кращих продаж вашого товару.
03
Джерела успіху та можливості зростання - це розуміння внутрішніх процесів та алгоритмів маркетплейсу по ранжуванню і видачі товарів, додаткових бонусів і переваг для магазинів, в залежності від показників магазину.
04
Будемо говорити про стандарти роботи з покупцями на маркетплейсі, якість заповнення магазину і організацію внутрішніх бізнес процесів магазину - щоб стати ТОП продавцем.
05
Саме картка товару потрапляє в видачу і на маркетплейсах і в гугл шопінгу. Саме вона приводить відвідувачів на сайт і в ній вони стають покупцями.
06
Аналіз рекламних кампаній дає розуміння правильності товарного асортименту. Бо саме від асортименту залежить довгострокова стабільність продаж і успішність магазину.
" Я в захваті від подачі інформації і того, як ви постаралися з цим курсом. На разі, потихеньку проходжу, нотую, записую, вирішив неспішити, головне якість і розуміння думаю це правильний підхід."
Наш магазин на промі працює вже більше 5 років. Корпоративний курс від Юлії допоміг нам покращити продажі, підвищити рівень обслуговування та залучити нових клієнтів. Також ми здобули на цьому курсі знання з правильного оформлення карток товару. Тепер ми точно знаємо, як привернути увагу покупців до товару, зробити його привабливим і підвищити ймовірність покупки. Ми вдячні за цей цінний досвід та професіоналізм у своїй справі цій чудовій людині. Рекомендуємо Юлію, як гарного фахівця усім компаніям, які прагнуть підвищити ефективність продажів та досягнути нових висот у своїй діяльності.
Завдяки навчанню у Юлії я з нуля освоїла роботу на Промі. В уроках на курсі, Юлія дуже доступно все пояснює, все показує на прикладах. Курс дуже зручний для навчання. Всi теми розбитi по модулям, є дуже зручний пошук. Я і зараз користуюсь ним в роботі, як підказкою.
Цей курс просто необхідно пройти тим, хто має магазини на Пром.юа. Бачу із свого досвіду - дуже часто продавці не розуміють основних принципів роботи своїх інтернет-магазинів, припускаючись помилок, які просто “вбивають” продажі.
Ще хочу зазначити про особисті якості Юлі - це людина, завжди готова допомогти порадою і вона точно дає набагато більше того, за що їй платять. Бачу, що вона особисто зацікавлена, щоб ті, кого вона навчає, досягали успіху.
1. Правила розміщення інформації на маркетплейсі, заборонені товари та довідка по роботі маркетплейсу Prom.ua
2. Налаштування кабінету компанії, довідка по особливостям маркетплейсу
3. Сторінка продавця в каталозі маркеплейсу
4. Корисні додатки для просування товарів у каталозі та зручності роботи сайту
5. Структура папок груп товарів і управління ними
6. Як обрати дизайн сайту для кращих продажів
Зважаючи на ваші потреби та обставини, ви можете вибрати один із двох варіантів доступу:
Розібратись самостійно:
Ви отримаєте доступ до всього матеріалу одночасно, який ви зможете вивчати в будь-який зручний для вас час. Це дозволяє вам на власний розсуд пристосувати його до вашого графіку та ритму життя і швидко поетапно втілювати необхідні правки в своєму магазині.
Розібратись з супроводом ментора:
Якщо ви шукаєте індивідуальний підхід та бажаєте отримати персоналізовану підтримку та поради- я готова допомогти вам у вирішенні питань, виникаючих під час аналізу вашого магазину, надати додаткові пояснення та поради. Це дозволить вам отримати максимальну користь від посібника та швидше досягти своїх бізнес цілей.
Отже, 3 простих кроки:
Вибір між самостійним навчанням та навчанням з супроводом ментора залежить від ваших індивідуальних уподобань, стилю навчання та потреб. Обидва варіанти навчання пропонують велику користь та можливість зростання в особистому та професійному плані.
Вкажіть ваш актуальний номер телефону й пошту. Проведіть оплату. Є розтермінування платежів - у формі оплати Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.
Вам прийде лист з підтвердженням реєстрації, а також логіном і паролем до вашого кабінету. На всяк випадок - перевірте папку спам. Також протягом 10 хвилин, на пошту прийде фіскальний чек вашої оплати. Заходьте в кабінет, там зможете встановити додаток.
Ви працюєте в зручний для вас час - з комп'ютера чи телефону, самостійно адаптуєте поради до свого магазину і товарів.
До кожної теми ви можете задати мені питання в чаті кабінету курсу - відповіді вам надходять теж до вашого кабінету і зберігаються.
4890 грн
* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу
Доступ до матеріалів і оновлень посібника - 1 рік
Так, інфо ідеально підходить як давно діючим, так і новим інтернет-магазинам. Навіть якщо ваш магазин вже працює протягом певного часу, завдяки нашим порадам ви зможете виявити та виправити ті помилки, які можуть стримувати його розвиток.
Відразу після реєстрації та оплати. Посібник складається з записаних відеопояснень, текстової інформації й довідок. Тому можете складати власний зручних графік проходження.
В кожній темі є форма для запитання. На всі такі звернення я відповідаю особисто. Відповіді зберігаються в вашому кабінеті курсу.
Діє спрощена система реєстрації - при заповненні полів у формі оплати, вам відразу при оплаті створюється особистий кабінет з доступом, а на пошту приходить підтвердження реєстрації з логіном і паролем.
Так, можна. У формі оплати оберіть платіжний сервіс Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.
Так. Вам в кабінеті буде доступне посилання на завантаження мобільного додатку.
Отримала нагороду "Провідник спільноти” у номінації “Експертний вибір” під час урочистого нагородження Премії Ecommerce.Кращі 2021. Експертами були учасники спільноти “Prom.ua для підприємців”, обирали людину, яка робить корисні пости, допомагає підприємцям в коментарях, ділиться досвідом в інтернет-продажах, побудові бізнес-процесів.
Для мене це найкращий колективний відгук за мою роботу. Дякую!
Всі мої дописи, коментарі, поради підприємцям і ці відгуки зі скрінів можна почитати "вживу" на фейсбуці в офіційній спільноті Prom.ua для підприємців.
Трохи нижче на сторінці, можна переглянути відеовідгуки магазинів по результатам індивідуальних консультацій.
Маркетолог, консультант з продажів товарів в інтернет магазинах та на Prom.ua
© 2024 Юлія Кончаківська - персональний консультант з продажів товарів в інтернет
Договір оферти