Приєднуйтесь до мого курсу, який спеціально розроблений для власників та менеджерів інтернет-магазинів, які хочуть збільшити свій обсяг продажів в каталозі маркетплейсу.
Дізнаєтесь, як правильно скласти стратегію маркетингу, яка приверне увагу вашої цільової аудиторії та зробить ваш магазин конкурентоспроможним.
Розкриємо таємниці ефективного SEO-маркетингу заповнення карточок товару для магазинів на маркетплейсах, щоб ваші товари завжди були на перших позиціях у пошукових результатах як каталогу, так й в органічній видачі Google.
Створений для розв'язання наступних задач:
Навіть якщо у вас вже є досвід роботи на маркетплейсі, цей курс допоможе вам виявити та усунути базові помилки, які стримують ваш успіх. Багато досвідчених магазинів роблять найпоширеніші помилки, що перешкоджають їм досягати повного потенціалу.
Ви швидко усунете проблеми у своєму магазині, які заважали потрапляти в конверсійну видачу і збільшите продажі.
Якщо ви тільки починаєте свій шлях у світі електронної комерції, наш курс допоможе вам крок за кроком опанувати основи роботи на маркетплейсі. Ви дізнаєтеся, як правильно створити свій магазин, налаштувати продукти та привабити перших клієнтів.
Ви покроково успішно наповните свій магазин з нуля й почнете продавати товари, уникаючи розповсюджених помилок.
Наш магазин на промі працює вже більше 5 років. Корпоративний курс від Юлії допоміг нам покращити продажі, підвищити рівень обслуговування та залучити нових клієнтів. Також ми здобули на цьому курсі знання з правильного оформлення карток товару. Тепер ми точно знаємо, як привернути увагу покупців до товару, зробити його привабливим і підвищити ймовірність покупки. Ми вдячні за цей цінний досвід та професіоналізм у своїй справі цій чудовій людині. Рекомендуємо Юлію, як гарного фахівця усім компаніям, які прагнуть підвищити ефективність продажів та досягнути нових висот у своїй діяльності.
Рекомендую! Інформація з курсу корисна, особливо для новачків. Загалом він побудований на «довідці прому». Але структурований в зрозумілу форму: від загальних понять до більш конкретного. Плюс надається аналіз цієї довідки з досвіду пані Юлії.
Багато речей (як для мене) було досить очевидних і зрозумілих (я працюю з SEO і маркетингом більше 10 років), але і для себе виніс деякі важливі аспекти саме по роботі прому. А якщо ж ви взагалі далекі від інтернет-маркетингу, то це добрий старт для освоєння цієї професії.
Головне розуміти: курс - це знання, а не панацея. Прослухавши його, не варто розраховувати на моментальний приріст продажів. Треба буде дуже багато роботи проводити над товарами. А якщо асортимент великий (у нас 7000 товарів) то цієї роботи нескінченна кількість.
Чарівної палиці Юлія в цьому курсі не надає, тому не малюйте собі ілюзій. Але для розуміння того як працює видача прому сьогодні - цей курс дуже корисний, і мабуть єдиний в своєму роді.
Завдяки навчанню у Юлії я з нуля освоїла роботу на Промі. В уроках на курсі, Юлія дуже доступно все пояснює, все показує на прикладах. Курс дуже зручний для навчання. Всi теми розбитi по модулям, є дуже зручний пошук. Я і зараз користуюсь ним в роботі, як підказкою.
Цей курс просто необхідно пройти тим, хто має магазини на Пром.юа. Бачу із свого досвіду - дуже часто продавці не розуміють основних принципів роботи своїх інтернет-магазинів, припускаючись помилок, які просто “вбивають” продажі.
Ще хочу зазначити про особисті якості Юлі - це людина, завжди готова допомогти порадою і вона точно дає набагато більше того, за що їй платять. Бачу, що вона особисто зацікавлена, щоб ті, кого вона навчає, досягали успіху.
"Купувала курс на початку роботи на промі, мені було корисно. Інформація подана доступно і головне для мене, по пунктам було пояснено, робимо це і це для того щоб..."
Приєднуйтеся до нашого курсу сьогодні
та відкрийте для себе ключі до успішної торгівлі на маркетплейсі!
і додаткову корисну інформацію
Сумарно це більше 12 годин мого відео-контенту і ще є додатково відео від маркетплейсу. Курс знімався на прохання підприємців, на діючому магазині з низьким рейтингом, тому в уроках ви побачите "живі" практичні принципи виправлення ситуації. В ньому розглянуті найпоширеніші помилки, які роблять магазини в різних товарних нішах. Багато корисної інформаціі з маркетингу як для нових магазинів, так і тим, хто на промі вже давно.
Уроки розділені по коротким темам, щоб можна було швидко знайти необхідну інформацію - з моїми практичними відеопоясненнями, текстовими довідковими матеріалами prom і конкретними вказівками що і де перевірити, як виправити і для чого це виправити.
Я ділюся з вами ключовими практичними знаннями з інтернет-маркетингу та актуальними стратегіями, які дозволять максимально використовувати можливості маркетплейсу для вашого інтернет-магазину та вирізнятися серед конкурентів і розвивати свій бізнес в динамічній онлайн-торгівлі. Протягом курсу ви дізнаєтеся, як ефективно заповнювати і просувати свої товари, залучати нових клієнтів і збільшувати обсяги продажів на платформі Prom.ua.
Ви навчитесь успішно продавати на маркетплейсі пром юа, підбирати правильні пошукові запити для товару і робити відповідне позиціонування товару під потреби користувача, щоб ваші товари потрапляли в максимально цільову видачу і продавалися на маркетплейсі, в гугл шоппінгу і органічній видачі гугла.
Доступ до матеріалів курсу - 1 рік
01
Найцінніше для торгівлі - це розуміння потреб людей, тому що товар продається тоді, коли він закриває потребу покупця. Чим більшій кількості людей потрібен ваш товар, тим більше ви заробляєте. Цінні пошукові запити.
02
Як потрапити саме в ту видачу маркетплейсу, де ваші товари будуть активно купуватися? Розглянемо правильне позиціонування товару для цільової видачі під гарячі ліди для кращих продаж вашого товару.
03
Джерела успіху та можливості зростання - це розуміння внутрішніх процесів та алгоритмів маркетплейсу по ранжуванню і видачі товарів, додаткових бонусів і переваг для магазинів, в залежності від показників магазину.
04
Будемо говорити про стандарти роботи з покупцями на маркетплейсі, якість заповнення магазину і організацію внутрішніх бізнес процесів магазину - щоб стати ТОП продавцем.
05
Саме картка товару потрапляє в видачу і на маркетплейсах і в гугл шопінгу. Саме вона приводить відвідувачів на сайт і в ній вони стають покупцями.
06
Аналіз рекламних кампаній дає розуміння правильності товарного асортименту. Бо саме від асортименту залежить довгострокова стабільність продаж і успішність магазину.
1. Правила розміщення інформації на маркетплейсі, заборонені товари та довідка по роботі маркетплейсу Prom.ua
2. Налаштування кабінету компанії, довідка по особливостям маркетплейсу
3. Сторінка продавця в каталозі маркеплейсу
4. Маркет додатків для просування товарів в каталозі і зручності роботи сайту
5. Доставка до точок видачі Rozetka, підключення додатків поштових операторів
6. Мобільні додатки Prom
7. Структура папок груп товарів і управління ними
8. Як додати товари на prom.ua
9. Як обрати дизайн сайту для кращих продажів
1. Як підготувати сайт для запуску реклами Google Shopping, спікер Михайло Клячко
2. Як вибрати агенцію для реклами Google або Facebook, спікер Михайло Клячко
3. Контакти контент менеджерів по заповенню карток товарів
4. Контакти копірайтера для наповнення сайту і написання статей для блогів і соцмереж
5. Контакти РРС спеціаліста, налаштування Google Analytics 4 та Google Ads
6. Контакти для налаштування Google Merchant Center, ведення реклами Google Shopping
7. Спеціаліст по зведенню прайсів постачальників, парсингу, автоматизиції оновлення наявності та цін і т.д
8. СРМ які радять підприємці і маркетплейс
9. Корисні програми для роботи
Ваші товари тепер виглядають більш привабливо на маркетплейсах завдяки оптимізації для пошукових систем. Це дає більшу видачу в каталозі та залучення нових клієнтів, які активно шукають товари, які ви пропонуєте.
Оптимізований для маркетплейсу контент, покращує враження про ваш бренд серед покупців. Зростає довіра до вашого магазину, що сприяє збільшенню кількості замовлень та повторних покупок.
Ви більш точно спрямовуєте свої рекламні кампанії на маркетплейсі до вашої цільової аудиторії, що призводить до збільшення конверсії та кількості замовлень. Ви більше не тратите гроші на непотрібний трафік.
Збільшена ефективність маркетингових зусиль через правильно складений план.
Ви витрачаєте менше, але отримуєте більше якісних контактів із потенційними покупцями.
Завдяки інструментам аналітики ви постійно вдосконалюєте свої стратегії маркетингу, виявляєте успішні та неуспішні аспекти вашої діяльності і швидко реагуєте на зміни в поведінці покупців.
Підсумовуючи: впровадження порад з нашого курсу допомагає максимізувати результативність вашого маркетингу на маркетплейсі, що призводить до зростання кількості замовлень і, відповідно, збільшення вашого доходу.
Зважаючи на ваші потреби та обставини, ви можете вибрати один із двох варіантів навчання на курсі:
самостійне навчання або навчання з супроводом ментора
Самостійне навчання:
Якщо ви любите вчитися у власному темпі та вам зручно самостійно організовувати свій час, самостійне навчання може бути для вас ідеальним варіантом. Ви отримаєте доступ до всього необхідного навчального матеріалу, який ви зможете вивчати в будь-який зручний для вас час. Це дозволить вам гнучко розпланувати свій навчальний процес і пристосувати його до вашого графіку та ритму життя.
Навчання з супроводом ментора:
Якщо ви шукаєте індивідуальний підхід та бажаєте отримати персоналізовану підтримку та поради, то навчання з супроводом ментора буде для вас корисним вибором. Я готова допомогти вам у вирішенні питань, виникаючих під час навчання, надати додаткові пояснення та поради, а також надати конструктивний фідбек щодо вашого прогресу. Це дозволить вам отримати максимальну користь від курсу та швидше досягти своїх бізнес цілей.
Отже, 3 простих кроки:
Вибір між самостійним навчанням та навчанням з супроводом ментора залежить від ваших індивідуальних уподобань, стилю навчання та потреб. Обидва варіанти навчання пропонують велику користь та можливість зростання в особистому та професійному плані.
Вкажіть ваш актуальний номер телефону й пошту. Проведіть оплату. Якщо потрібно розтермінування платежів - то у формі оплати оберіть платіжний сервіс Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.
Вам прийде лист з підтвердженням реєстрації, а також логіном і паролем до вашого кабінету. На всяк випадок - перевірте папку спам. Також протягом 10 хвилин, на пошту прийде фіскальний чек вашої оплати. Заходьте в кабінет, там зможете встановити додаток.
Ви працюєте в зручний для вас час - з компьютера чи телефону, самостійно адаптуєте поради до свого магазину і товарів.
До кожного уроку ви можете задати мені питання в чаті кабінету курсу - відповіді вам надходять теж до вашого кабінету і зберігаються.
* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу
Все, що в пакеті "Самостійний" плюс:
* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу
Все, що в пакеті "Самостійний" плюс:
для великих магазинів
₴ 22500
* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу
Доступ до матеріалів і оновлень курсу - 1 рік
Так, курс ідеально підходить як давно діючим, так і новим інтернет-магазинам. Навіть якщо ваш магазин вже працює протягом певного часу, завдяки нашим порадам ви зможете виявити та виправити базові помилки, які можуть стримувати його розвиток. Курс пропонує широкий спектр стратегій та інструментів для покращення ефективності вашого маркетингу, що дозволить вам не лише збільшити кількість замовлень, а й підняти ваш бізнес на новий рівень успіху.
Відразу після реєстрації та оплати. Курс складається з записаних відеолекцій, текстової інформації й довідок. Тому можете складати власний зручних графік проходження.
В кожному уроці курсу є форма для запитання. На всі такі звернення я відповідаю особисто. Відповіді зберігаються в вашому кабінеті курсу.
Діє спрощена система реєстрації - при заповненні полів у формі оплати, вам відразу при оплаті створюється особистий кабінет, а на пошту приходить підтвердження реєстрації з логіном і паролем.
Так, можна. У формі оплати оберіть платіжний сервіс Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.
Так. Вам в кабінеті буде доступне посилання на завантаження мобільного додатку.
Отримала нагороду "Провідник спільноти” у номінації “Експертний вибір” під час урочистого нагородження Премії Ecommerce.Кращі 2021. Експертами були учасники спільноти “Prom.ua для підприємців”, обирали людину, яка робить корисні пости, допомагає підприємцям в коментарях, ділиться досвідом в інтернет-продажах, побудові бізнес-процесів.
Для мене це найкращий колективний відгук за мою роботу. Дякую!
Всі мої дописи, коментарі, поради підприємцям і ці відгуки зі скрінів можна почитати "вживу" на фейсбуці в офіційній спільноті Prom.ua для підприємців.
Трохи нижче на сторінці, можна переглянути відеовідгуки магазинів по результатам індивідуальних консультацій.
Персональний консультант з продажів товарів в інтернет магазинах та на Prom.ua
© 2024 Юлія Кончаківська - персональний консультант з продажів товарів в інтернет
Договір оферти