КУРС

Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

Навчання просуванню товарів в каталозі пром юа

sp-templates-banner-pic1.png

КУРС

Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

Навчання просуванню товарів в каталозі пром юа

sp-templates-banner-pic1.png

 

Хочете зробити ваші товари більш видимими в каталозі та залучити якісних клієнтів? 

Приєднуйтесь до мого курсу, який спеціально розроблений для власників та менеджерів інтернет-магазинів, які хочуть збільшити свій обсяг продажів в каталозі маркетплейсу. 

Дізнаєтесь, як правильно скласти стратегію маркетингу, яка приверне увагу вашої цільової аудиторії та зробить ваш магазин конкурентоспроможним. 

Розкриємо таємниці ефективного SEO-маркетингу заповнення карточок товару для магазинів на маркетплейсах, щоб ваші товари завжди були на перших позиціях у пошукових результатах як каталогу, так й в органічній видачі Google.

Курс Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

про ефективні стратегії оптимізації магазину 

Створений для розв'язання наступних задач:

YAk_zbilshiti_prodazhi_na_Prom_yak_pidnyati_reyting_magazinu_na_prom.ua.jpg

Збільшити продажі для досвічених магазинів

  • Як збільшити перегляди на пром?
  • Підбір конверсійних ключових слів для каталогу
  • Як збільшити рейтинг магазину на пром юа? 
  • Як збільшити конверсію інтернет-магазину ?

 

Навіть якщо у вас вже є досвід роботи на маркетплейсі, цей курс допоможе вам виявити та усунути базові помилки, які  стримують ваш успіх. Багато досвідчених магазинів роблять найпоширеніші помилки, що перешкоджають їм досягати повного потенціалу.

 

Ви швидко усунете проблеми у своєму магазині, які заважали потрапляти в конверсійну видачу і збільшите продажі. 

yak_stvoriti_magazin_na_prom_yua_nalashtuvannya_magazinu.jpg

          Вдалий старт для початківців             в онлайн торгівлі

  • Як створити й налаштувати сайт на пром юа?
  • Як додати товар до каталогу ProSale?
  • Як правильно торгувати на пром юа?
  • Як заповнювати картки товару на Маркетплейсі?

 

Якщо ви тільки починаєте свій шлях у світі електронної комерції, наш курс допоможе вам крок за кроком опанувати основи роботи на маркетплейсі. Ви дізнаєтеся, як правильно створити свій магазин, налаштувати продукти та привабити перших клієнтів. 

 

Ви покроково  успішно наповните свій магазин з нуля  й почнете продавати товари, уникаючи розповсюджених помилок.   


Відгуки

sp-template-quote-icon.png

"Взяв пакет з менторським супроводом. Задоволений. Дуже допомагають в роботі ваші додаткові відео по нашим проблемним товарам, з поясненням недоліків заповнення карток. Це дуже спрощує навчання і пришвидшує в рази оптимізацію магазину. Вже маю перші продажі там, де були у товара тільки покази!"

sp-template-quote-icon.png

" Я в захваті від подачі інформації і того, як ви постаралися з цим курсом. На разі, потихеньку проходжу, нотую, записую, вирішив неспішити, головне якість і розуміння думаю це правильний підхід."

sp-template-quote-icon.png

"..Ми за рахунок Ваших порад піднялись дуже добре: за грудень в нас став хороший рейтинг - догнали середній рейтинг по ніші..."

sp-template-quote-icon.png

Наш магазин на промі працює вже більше 5 років. Корпоративний курс від Юлії допоміг нам покращити продажі, підвищити рівень обслуговування та залучити нових клієнтів. Також ми здобули на цьому курсі знання з правильного оформлення карток товару. Тепер ми точно знаємо, як привернути увагу покупців до товару, зробити його привабливим і підвищити ймовірність покупки. Ми вдячні за цей цінний досвід та професіоналізм у своїй справі цій чудовій людині. Рекомендуємо Юлію, як гарного фахівця усім компаніям, які прагнуть підвищити ефективність продажів та досягнути нових висот у своїй діяльності.

sp-template-quote-icon.png

Рекомендую! Інформація з курсу корисна, особливо для новачків. Загалом він побудований на «довідці прому». Але структурований в зрозумілу форму: від загальних понять до більш конкретного. Плюс надається аналіз цієї довідки з досвіду пані Юлії.

Багато речей (як для мене) було досить очевидних і зрозумілих (я працюю з SEO і маркетингом більше 10 років), але і для себе виніс деякі важливі аспекти саме по роботі прому. А якщо ж ви взагалі далекі від інтернет-маркетингу, то це добрий старт для освоєння цієї професії.

Головне розуміти: курс - це знання, а не панацея. Прослухавши його, не варто розраховувати на моментальний приріст продажів. Треба буде дуже багато роботи проводити над товарами. А якщо асортимент великий (у нас 7000 товарів) то цієї роботи нескінченна кількість.

Чарівної палиці Юлія в цьому курсі не надає, тому не малюйте собі ілюзій. Але для розуміння того як працює видача прому сьогодні - цей курс дуже корисний, і мабуть єдиний в своєму роді.

sp-template-quote-icon.png

Завдяки навчанню у Юлії я з нуля освоїла роботу на Промі.  В уроках на курсі, Юлія дуже доступно все пояснює, все показує на прикладах.    Курс дуже зручний для навчання. Всi теми розбитi по модулям, є дуже зручний пошук. Я і зараз користуюсь ним в роботі, як підказкою. 

Цей курс просто необхідно пройти тим, хто має магазини на Пром.юа. Бачу із свого досвіду - дуже часто продавці не розуміють основних принципів роботи своїх інтернет-магазинів, припускаючись помилок, які просто “вбивають” продажі.

Ще хочу зазначити про особисті якості Юлі - це людина, завжди готова допомогти порадою і вона точно дає набагато більше того, за що їй платять. Бачу, що вона особисто зацікавлена, щоб ті, кого вона навчає, досягали успіху.


"Купувала курс на початку роботи на промі, мені було корисно. Інформація подана доступно і головне для мене, по пунктам було пояснено, робимо це і це для того щоб..." 

 

Приєднуйтеся до нашого курсу сьогодні

та відкрийте для себе ключі до успішної торгівлі на маркетплейсі!

 

Курс має 8 основних модулів

і додаткову корисну інформацію

 

Сумарно це більше 12 годин мого відео-контенту і ще є додатково відео від маркетплейсу. Курс знімався на прохання підприємців, на діючому магазині з низьким рейтингом, тому в уроках ви побачите "живі" практичні принципи виправлення ситуації. В ньому розглянуті найпоширеніші помилки, які роблять магазини в різних товарних нішах. Багато корисної інформаціі з маркетингу як для нових магазинів, так і тим, хто на промі вже давно. 

Уроки розділені по коротким темам, щоб можна було швидко знайти необхідну інформацію - з моїми практичними відеопоясненнями, текстовими довідковими матеріалами prom і конкретними вказівками що і де перевірити, як виправити і для чого це виправити. 

Я ділюся з вами ключовими практичними знаннями з інтернет-маркетингу та актуальними стратегіями, які дозволять максимально використовувати можливості маркетплейсу для вашого інтернет-магазину та вирізнятися серед конкурентів і розвивати свій бізнес в динамічній онлайн-торгівлі. Протягом курсу ви дізнаєтеся, як ефективно заповнювати і просувати свої товари, залучати нових клієнтів і збільшувати обсяги продажів на платформі Prom.ua.

Ви навчитесь успішно продавати на маркетплейсі пром юа, підбирати правильні пошукові запити для товару і робити відповідне позиціонування товару під потреби користувача, щоб ваші товари потрапляли в максимально цільову видачу і продавалися на маркетплейсі, в гугл шоппінгу і органічній видачі гугла. 

Доступ до матеріалів курсу - 1 рік

 

 

Самі важливі теми, які розглядаються в курсі й найбільше впливають на продажі

YAk_zbilshiti_prodazhi_na_promi_Prosuvannya_saytu_na_Prom_ua.jpg

01

Пошукові запити для каталогу, інтент покупців

Найцінніше для торгівлі - це розуміння потреб людей, тому що товар продається тоді, коли він закриває потребу покупця. Чим більшій кількості людей потрібен ваш товар, тим більше ви заробляєте. Цінні пошукові запити.

02

Цільова аудиторія вашого бізнесу 

Як потрапити саме в ту видачу маркетплейсу, де ваші товари будуть активно купуватися? Розглянемо правильне позиціонування товару для цільової видачі під гарячі ліди для кращих продаж вашого товару. 

03

Структура маркетплейсу

Джерела успіху та можливості зростання - це розуміння внутрішніх процесів та алгоритмів маркетплейсу по ранжуванню і видачі товарів, додаткових бонусів і переваг для магазинів, в залежності від показників магазину.

04

Якість обслуговування клієнтів

Будемо говорити про стандарти роботи з покупцями на маркетплейсі, якість заповнення магазину і організацію внутрішніх бізнес процесів магазину - щоб стати ТОП продавцем.

05

Картка товару - фундамент успіху

Саме картка товару потрапляє в видачу і на маркетплейсах і в гугл шопінгу. Саме вона приводить відвідувачів на сайт і в ній вони стають покупцями. 

06

Планування і аналіз реклами

Аналіз рекламних кампаній дає розуміння правильності товарного асортименту. Бо саме від асортименту залежить довгострокова стабільність продаж і успішність магазину. 

Програма

МОДУЛЬ 1

Основні алгоритми видачі і ранжування маркетплейсу prom.ua

  1. Особливості продаж на маркеплейсі Prom.ua
  2. Види трафіку на маркетплейсі Prom.ua
  3. Ключовий трафік з високою конверсією, помилки з категоріями і тегами
  4. Перевірка категорій і пошук відповідної товару категорії
  5. Згортка однакових товарів в одну карточку
  6. Алгоритм пошуку товарів в каталозі
  7. По яким словам не виконується пошук в каталозі
  8. Ранжування товарів при формуванні видачі
  9. Рейтинг товару що впливає на ранжування товарів при формуванні видачі
  10. Що входить в формулу ранжування товару
  11. Рейтинг продавця і стандарти обслуговування
  12. «Prom топ». Як стати ТОП продавцем і отримати переваги
  13. Пром оплата, власна платіжна система прому

МОДУЛЬ 2

Налаштування магазину на маркетплейсі prom.ua і сайту

 1. Правила розміщення інформації на маркетплейсі, заборонені товари та довідка по роботі маркетплейсу Prom.ua

2. Налаштування кабінету компанії, довідка по особливостям маркетплейсу

3. Сторінка продавця в каталозі маркеплейсу

4. Маркет додатків для просування товарів в каталозі і зручності роботи сайту

5. Доставка до точок видачі Rozetka, підключення додатків поштових операторів

6. Мобільні додатки Prom 

7.  Структура папок груп товарів і управління ними

8. Як додати товари на prom.ua 

9. Як обрати дизайн сайту для кращих продажів


МОДУЛЬ 3

Як підібрати ключові слова? Економічна ефективність ключових слів 

  1. Пошукові запити в контексті потреб користувача, продажів і SEO-оптимізації
  2. Типи пошукових запитів для інтернет-магазину
  3. Інтент, Особливості пошукової поведінки покупців
  4. Пошукові запити для збільшення конверсії та оптимізації витрат на рекламу
  5. Огляд програм по збору пошукових запитів
  6. Пошукові запити і теги для каталогу прому. Як товарам потрапити в кращу видачу?
  7. Складання назви товару для кращого ранжування і видачі в каталозі
  8. Правило 4 перестановок для пошукових запитів в каталозі

МОДУЛЬ 4

Заповнення карток товару інтернет-магазину на prom 

  1. Наповнення товарних позицій
  2. Маркетингові функції карточки товару
  3.  Правила формування назви товару для покращеної видачі ( не тільки для прому)
  4. Розділові знаки в назві товару - вплив на результати видачі для прому і гугла
  5. Заповнення розділів карточки товару
  6. Правила формування назви товару для покращеної видачі 
  7. Розділові знаки в назві товару - вплив на результати видачі для прому і гугла
  8. Продаючий опис товару, SEO-копірайтинг для інтернет-магазину
  9. Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT для створення опису товару
  10. Поради по написанню текстів та описів від професійного копірайтера ( запрошений спікер )
  11. Створення різновидів товару. Плюси і мінуси товару з різновидами
  12. Збільшення продаів і середнього чеку через супутні товари
  13. Заповлення характеристик товару
  14. Налаштування фільтрів на сайті та видача товарів по фільтрм в каталозі прому

МОДУЛЬ 5

Налаштування реклами ProSale в каталозі маркетплейсу. Як запустити рекламу на промі?

  1. Просування товарів в каталозі з допомогою реклами ProSale
  2. Стандартні рекламні кампанії просейл
  3. Створення власних рекламних кампаній СРС і СРА, ставки і видача в режимах просування
  4. Вітрина з товарами, копіювання рекламних кампаній
  5. Додаткове просування товарів – лендінги прому на свята
  6. Оплата просування товарів в каталозі, бюджет Просейл
  7. Особливості просування гуртових товарів, оновлення 2023
  8. Створення  окремої добірки товарів для сайту
  9. Акції і промокоди для збільшення продажів

МОДУЛЬ 6

Аналіз ефективності і оптимізація реклами ProSale

  1. Варіанти аналітики в кабінеті компанії
  2. Показники роботи компанії на Prom
  3. Основна інформація стану магазину  - панель управління
  4. Аналітика в Каталозі ProSale 
  5. Розділ аналітики Категорії та товари
  6. Розділ аналітики Джерела трафіку
  7. Конкурентна аналітика в каталозі
  8. Як підняти рейтинг CPA та CPC магазину

МОДУЛЬ 7

Основа стабільної прибутковості магазину - постійні клієнти 

  1. Як запам'ятатися покупцеві і мати постійний лояльних клієнтів
  2. Робота з розділом Клієнти в кабінеті
  3. Як працювати з відгуками покупців на сайті та в каталозі прому
  4. Інструменти прому для взаємодії з клієнтами

Модуль 8

Поради і контакти перевірених спеціалістів для подальшого розвитку інтернет-магазину

1. Як підготувати сайт для запуску реклами Google Shopping, спікер Михайло Клячко

2. Як вибрати агенцію для реклами Google або Facebook, спікер Михайло Клячко

3. Контакти контент менеджерів по заповенню карток товарів

4. Контакти копірайтера для наповнення сайту і написання статей для блогів і соцмереж

5. Контакти РРС спеціаліста, налаштування Google Analytics 4 та Google Ads

6. Контакти для налаштування Google Merchant Center, ведення реклами Google Shopping

7. Спеціаліст по зведенню прайсів постачальників, парсингу, автоматизиції оновлення наявності та цін і т.д

8. СРМ які радять підприємці і маркетплейс

9. Корисні програми для роботи

 


Демо урок курсу,

Стратегія ведення бізнесу на маркетплейсі prom.ua

В результаті отриманих знань у вас будуть:

1289082.png

Замовлення

Ваші товари тепер виглядають більш привабливо на маркетплейсах завдяки оптимізації для пошукових систем. Це дає більшу видачу в каталозі та залучення нових клієнтів, які активно шукають товари, які ви пропонуєте.

 

Оптимізований для маркетплейсу контент, покращує враження про ваш бренд серед покупців. Зростає довіра до вашого магазину, що сприяє збільшенню кількості замовлень та повторних покупок.

8188067.png

Ефективна  реклама

Ви більш точно спрямовуєте свої рекламні кампанії на маркетплейсі  до вашої цільової аудиторії, що призводить до збільшення конверсії та кількості замовлень. Ви більше не тратите гроші на непотрібний трафік.

 

Збільшена ефективність маркетингових зусиль через правильно складений план.

Ви витрачаєте менше, але отримуєте більше якісних контактів із потенційними покупцями.

8188104.png

Розвиток бізнесу

Завдяки інструментам аналітики ви постійно вдосконалюєте свої стратегії маркетингу, виявляєте успішні та неуспішні аспекти вашої діяльності і швидко реагуєте на зміни в поведінці покупців. 

 

Підсумовуючи:  впровадження порад з нашого курсу допомагає максимізувати результативність вашого маркетингу на маркетплейсі, що призводить до зростання кількості замовлень і, відповідно, збільшення вашого доходу.

Як зареєструватися на курс?

Зважаючи на ваші потреби та обставини, ви можете вибрати  один із двох варіантів навчання на курсі:

самостійне навчання або навчання з супроводом ментора

Самостійне навчання:

Якщо ви любите вчитися у власному темпі та вам зручно самостійно організовувати свій час, самостійне навчання може бути для вас ідеальним варіантом. Ви отримаєте доступ до всього необхідного навчального матеріалу, який ви зможете вивчати в будь-який зручний для вас час. Це дозволить вам гнучко розпланувати свій навчальний процес і пристосувати його до вашого графіку та ритму життя.

Навчання з супроводом ментора:

Якщо ви шукаєте індивідуальний підхід та бажаєте отримати персоналізовану підтримку та поради, то навчання з супроводом ментора буде для вас корисним вибором. Я готова допомогти вам у вирішенні питань, виникаючих під час навчання, надати додаткові пояснення та поради, а також надати конструктивний фідбек щодо вашого прогресу. Це дозволить вам отримати максимальну користь від курсу та швидше досягти своїх бізнес цілей.

Спрощена реєстрація - ваш кабінет створюється в момент оплати

Отже, 3 простих кроки:

Оберіть формат навчання

Вибір між самостійним навчанням та навчанням з супроводом ментора залежить від ваших індивідуальних уподобань, стилю навчання та потреб. Обидва варіанти навчання пропонують велику користь та можливість зростання в особистому та професійному плані.

Заповніть форму 

Вкажіть ваш актуальний номер телефону  й пошту. Проведіть оплату. Якщо потрібно розтермінування платежів - то у формі оплати оберіть платіжний сервіс Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.

 

Перевірте пошту

Вам прийде лист з підтвердженням реєстрації, а також логіном і паролем до вашого кабінету.  На всяк випадок - перевірте папку спам. Також протягом 10 хвилин, на пошту прийде фіскальний чек вашої оплати. Заходьте в кабінет, там зможете встановити додаток.

 Курс Секрети продажів на маркетплейсі Prom.ua

 

Пакет
"Самостійний"

YUliya_Konchakivska_sekreti_prodazh_na_prom_yak_zbilshiti_prodazhi_na_prom_3.jpg

Ви працюєте в зручний для вас час - з компьютера чи телефону, самостійно адаптуєте поради до свого магазину і товарів.

До кожного уроку ви можете задати мені питання в чаті кабінету курсу - відповіді вам надходять теж до вашого кабінету і зберігаються.

₴ 3500

* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу

Курс з менторським супроводом

spetsialist_po_prom_yua_YUliya_Konchakivska_sekreti_prodazh_na_prom_yak_zbilshiti_prodazhi_na_prom_5.jpg

Все, що в пакеті "Самостійний" плюс:

  • Менторський супровід
  • Консультації в онлайн і телефонному режимі до 6 годин
  • Сесії питання-відповіді в месенджерах
  • Аудит вашого сайту
  • Робота з аналітикою вашого магазину
  • Перевірка заповнення карток і підбору пошукових запитів

₴ 6400

* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу

Курс + тренінг, корпоративний 

ekspert_spetsialist_po_promu_YUliya_Konchakivska_sekreti_prodazh_na_prom_konsultatsiji_yak_zbilshiti_prodazhi_na_prom_4.jpg

Все, що в пакеті "Самостійний" плюс:

  • Більш тривалий менторський супровід
  • Консультації в онлайн і телефонному режимі 5 місяців
  • Сесії питання-відповіді в месенджерах
  • Аудит вашого сайту
  • Робота з аналітикою вашого магазину
  • Навчання ваших до 3 контент-менеджерів заповненню карток товару
  • Тренінг по підбору ключових слів, формувань назви товару

 

для великих магазинів

 

 

₴  22500

 

* Ваш особистий кабінет з доступом створюється при оплаті курсу

payments_set-footer_copy.webp

Діють розстрочки та оплати частинами

Доступні варіанти з'являються в момент оплати після вибору платіжної системи

Доступ до матеріалів і оновлень курсу - 1 рік

Поширені питання (FAQ)

  • Чи корисний  цей курс магазинам, які на промі давно?

    Так, курс ідеально підходить як давно діючим, так і новим інтернет-магазинам. Навіть якщо ваш магазин вже працює протягом певного часу, завдяки нашим порадам ви зможете виявити та виправити базові помилки, які можуть стримувати його розвиток. Курс пропонує широкий спектр стратегій та інструментів для покращення ефективності вашого маркетингу, що дозволить вам не лише збільшити кількість замовлень, а й підняти ваш бізнес на новий рівень успіху.

  • Коли починається курс?

    Відразу після реєстрації та оплати. Курс складається  з записаних відеолекцій, текстової інформації й довідок. Тому можете складати власний зручних графік проходження.

  • Що робити, якщо у мене виникнуть питання по якійсь темі?

    В кожному уроці курсу є форма для запитання. На всі такі звернення я відповідаю особисто. Відповіді зберігаються в вашому кабінеті курсу.

  • Як мені зареєструватись на курс?

    Діє спрощена система реєстрації -  при заповненні полів у формі оплати, вам відразу при оплаті створюється особистий кабінет, а на пошту приходить підтвердження реєстрації з логіном і паролем.

  • Чи можна оплатити курс частинами, чи на виплату (в розстрочку)?

    Так, можна. У формі оплати оберіть платіжний сервіс Wayforpay - і вам будуть запропоновані різні варіанти оплат. Виберіть найзручніший для вас.

     

     

  • Чи можливо проходити курс з мобільного телефону?

    Так. Вам в кабінеті  буде доступне посилання на завантаження мобільного додатку.

Відгуки

vidguki_Kokchakivska_YUliya_3.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_17.png
Screenshot_5.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_10.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_15.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_16.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_14.png
vidguki_Kokchakivska_YUliya_12.png
Konchakivska.jpg

Отримала нагороду "Провідник спільноти” у номінації “Експертний вибір” під час урочистого нагородження Премії Ecommerce.Кращі 2021. Експертами були учасники спільноти “Prom.ua для підприємців”, обирали людину, яка робить корисні пости, допомагає підприємцям в коментарях, ділиться досвідом в інтернет-продажах, побудові бізнес-процесів. 

Для мене це найкращий колективний відгук за мою роботу. Дякую! 

Всі мої дописи, коментарі, поради підприємцям  і ці відгуки зі скрінів можна почитати "вживу" на фейсбуці в офіційній спільноті Prom.ua для підприємців. 

Трохи нижче на сторінці,  можна переглянути відеовідгуки магазинів по результатам індивідуальних консультацій.

Screenshot_3.png

Отримай безкоштовну 15 хв консультацію 

Konchakivska_YUliya_ekspert_po_prodazham_na_prom_yua.jpg

Юлія Кончаківська

Персональний консультант з продажів товарів в інтернет магазинах та на Prom.ua


© 2024 Юлія Кончаківська - персональний консультант з продажів товарів в інтернет
Договір оферти

payments_set-footer_copy.webp