Пошукові запити і

 ключові слова

 для карток товарів

 на prom.ua

 

 

  🔥   Відео посібник-Практикум

Знайдіть точки зростання конверсійного трафіку

на ваші товари!

pic-tr-01.png

Практичний посібник для просування на маркетплейсі підійде:

001.png

Інтернет-маркетологам 

Зрозумієте найважливіші джерела трафіку для інтернет-магазинів на маркетплейсі prom та побудуєте свою стратегію просування товарів в каталозі

001.png

Власникам магазинів

Навчитесь аналізувати інтерес аудиторії, самостійно вибирати теми, виходячи з пошукових трендів та враховувати принципи ранжування при наповненні карточок товарів

001.png

Контент-менеджерам

Навчитесь відбирати правильні пошукові запити для карток товару і створювати описи, які збільшують конверсію в замовлення з реклами

Зміст практичного посібника

22 відео, текстова інформація, додаткові матеріали

це 3 і 4 модулі великого курсу Секрети продажів на prom.ua


Джерела трафіку і алгоритми пошуку

що важливо знати про особливості маркетплейсу

2 відеотеми · довідкові матеріали


Економічно ефективні пошукові запити

Як підібрати ключові слова? 

  1. Пошукові запити в контексті потреб користувача, продажів і SEO-оптимізації
  2. Які типи пошукових запитів обирати для інтернет-магазину
  3. Інтент, Особливості пошукової поведінки покупців
  4. Пошукові запити для підвищення конверсії та оптимізації витрат на рекламу
  5. Огляд програми по збору пошукових запитів
  6. Пошукові запити для каталогу прому. Як товарам потрапити в кращу видачу?
  7. Складання назви товару для кращого розміщення і видачі в каталозі
  8. Правило 4 перестановок для пошукових запитів у каталозі

Пошукові запити для збільшення продажів з каталогу

  1.  Правила формування назви товару для покращеної видачі ( не тільки для прому)
  2. Розділові знаки в назві товару - вплив на результати видачі для прому і гугла
  3. Заповнення розділів карточки товару
  4. Розділові знаки в назві товару - вплив на результати видачі для прому і гугла
  5. Продаючий опис товару, SEO-копірайтинг для інтернет-магазину
  6. Чат-бот із штучним інтелектом ChatGPT для створення опису товару

Поради по просуванню товарів у каталозі

відеолекція · довідкові матеріали ·


Результат


003.png

Стратегії управління трафіком

Зрозумієте як аналізувати доступні джерела трафіку, розставляти пріоритети та знаходити точки зростання.


002.png

Використання швидких методів просування в каталозі

Ваші товари будуть потрапляти в більш конверсійну видачу в каталозі. Навчитесь працювати з пошуковими запитами, щоб підняти відвідуваність карточок товару та конверсію в замовлення.


004.png

Зниження вартості залучення клієнта

Оптимізований магазин знижує витрати на рекламу як в каталозі маркетплейсу, так і в гугл шопінгу

Отимайте доступ прямо зараз

🔥

Вартість 2590 грн

 

Залишились запитання ?

Напишіть!

lore.advice@gmail.com

telegramfacebook
Konchakivska_YUliya_ekspert_po_prodazham_na_prom_yua.jpg

Юлія Кончаківська

Маркетолог, консультант з продажів товарів в інтернет магазинах та на Prom.ua


© 2024 Юлія Кончаківська - персональний консультант з продажів товарів в інтернет
Договір оферти

payments_set-footer_copy.webp